Pancake

När det bara rullar på...

Publicerad 2014-02-15 14:35:48 i Allmänt

Tooodilooo.
Som jag skrev häromdagen så är det full fart.
Har inte så mycket tid att tänka efter och reflektera över vardagen. Eller tid och tid, jag tar mig inte tid rättare sagt.
 
Så kan man ju inte ha det
 
Måste ta kontroll över livet igen, även om det är rätt soft när allt bara rullar på och känns bra :-)
Så. Jag ska ta mig tid till att känna efter, planera, sätta upp mål och ta tillbaka kontrollen helt enkelt :-)
 
Har haft massa "lära känna varandra" övningar i skolan, och det har frågats om vad man har för intressen och vad man gör på sin fritid bla.
Men jiiiisus, upptäkte att jag inte hade några intressen, inte gjorde så mycket på fritiden och det lät som att jag hade ett jäkligt tråkigt liv faktkiskt...
"Träna, umgås med nära och kära" var mitt standarsvar på vad jag gjorde på fritiden. Visst, jag försöker träna så gott det går, men det blir typ 1-2 ggr i veckan, Nära och kära, det är min man och mina två döttrar jag umgås med, övriga vänner hinner man knappt träffa. Träffar Aluc nån gång i månaden kanske på sin höjd.
 
Skulle kanske egentligen sagt att jag gillar att hänga på Pintrest, blippa med mobilen och spela wordfued. För det är ju typ det jag gör på min sk fritid. Jösses...
 
Så nu ska jag reflektera över mig själv och vad jag gör och jag vill göra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela