Pancake

wiiiihioooo

Publicerad 2016-04-02 07:45:00 i Allmänt

I går fick vi nycklarna till lägenheten- Wiiiihiiioo :-)
Jag hann upp en snabbis igår och slängde ett öga. Alltså. Jag dör. Är så glad!!!
 
Jag är så tacksam. Och glad. När vi först "såg" att det fanns 5:or med två terasser just där vi ville bo var ju första tanken att Wow, det ÄR ju vår drömlägenhet!!! Och det kändes helt ouppnåligt. Det fanns inte ens på kartan, det var alldeles för dyrt.
Sen nåt år senare så ska vi flytta in. Helt galet! Saker bara löser sig och faller på plats.
 
Ska bli så kul att få renovera och inreda! Darling har ju tagit semester nästan hela April och ska renoveringsfixa. Önskar att jag oxå kunde ta massa ledigt. Har tagit ledigt 2 dagar i slutet på April, men då blir det ju flyttfix...
 
Nu ska vi äta frukost och sen gå upp och titta på lägenheten :-) Sen går jag och tjejerna hem medan Darling och ett par vänner börjar riva kök :-)

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela