Pancake

I sängen med Prins William och Prins Harry

Publicerad 2007-06-27 21:01:43 i Allmänt

Medans Darling ligger i sofan och kollar nya Rocky så ligger jag nerbäddad i sängen och kollar dokumentären om Prinsarna i england. Får veta att prinsessan Dianas favoritband var Duran Duran. Där ser man.
Dom verkar trevliga iaf dom där prinsarna...

Usch, har framtidsångest. Vad ska man göra med sitt liv? Har man rätt jobb? Fattar man rätt beslut? Trivs man med tillvaron? Det är massa sånna tankar som snurrar runt i mitt trötta huvud. Skulle villja ha semester, va ledig och få komma ikapp med mitt liv. Känner mig helt i okapp med mitt liv. Allt bara ligger på hög. Och till slut blir det bara för mycket för att man ska orka ta tag i. Bara en liten skitgrej blir för mycket lixom.
Som sagt, vad ska man göra med sitt liv?

Man borde va prinsessa. Det skulle nog va roligare.Och lättare, för då skulle andra få fatta beslut åt en.

Bubbelmys

Publicerad 2007-06-27 12:22:57 i Allmänt

Efter en hård arbetsdag igår så mötte jag Darling på stan och sen bagav vi oss till mitt jobb där Darling skulle få avnjuta lite massage. Jag hade i hemlighet bokat relaxen så vi kunde ha lite mysigt i jacuzzin efter massagen. Medans Darling fick massage av A så fixade jag lite melon och kex och gjorde mysigt och sen kröp jag ner i vattnet och väntade. Så smånigom kom Darling och gjorde mig sällskap. Han va bra mör efter A´s behandling. Mör och mycket nöjd! Han va verkligen helt salig. Han lät typ som jag när han plötsligt utbrast; Jag måste nog ringa och tacka henne! Hahaha.
Vi skålade i Trocadero och åt melon. Jätte mysigt. image1
Vet inte om det hettade till lite för mycket där ett tag, för sen i duschen så höll jag på att svimma, jag va tvungen att gå ifrån och lägga mig i soffan. Jätte obehagligt var det. Precis samma känsla som på Thåström när jag höll på att däcka. Fast nykter den här gången. Det va lite stämningsdödande faktsikt. Så vi drog oss hem.
Hemma sen så slog jag i vanlig ordning på datorn. Men jag såg typ inget, allt va bara konstigt. Skulle läsa loppans blogg, men jag verkligen såg inget!! När man blir fotat med blixt så kan man bli "blind" några sekunder, allt man ser e små vita blixtmoln. Så var det igår, hela tiden! Jag såg inte texen!! Jag såg typ varannat ord? Så jäkla obehagligt! Kunde inte kolla på tv heller, för bilden var helt cp? Då gav jag upp och gick å la mig. Somna på en gång. Som en stock sov jag hela natten.
Strange.

Blogga blogga blogga meeeera!

Publicerad 2007-06-27 11:51:20 i Allmänt

Ja då har man registreat en blogg igen. Den här gången ska jag kanske ta och skriva lite i den oxå.
Rubriken ska läsas med pantalåtsmelodin som melodi. Men det kanske ni redan listat ut?

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela