Pancake

2018

Publicerad 2019-01-05 13:56:00 i Allmänt

Ett händelserikt år:
  • Jag åkte till england och pluggade engelska en vecka. Så lärorikt på många sätt!
  • Jag vågade söka och sen tacka ja till ett jobb som var en utmaning. Exakt så här tänkte jag:
 
  •  Jag vågade satsa och sätta ett högt löneanspråk, med tanken man kan inte få mer än ett nej, och det resulterade i ett ja och lite därtill.
  • Minstingen har börjat skolan- förskoleklass. Det har inte varit helt lätt, hon har inte varit helt nöjd alla gånger. Men jag ser hur hon har vuxit i sig själv och utvecklas otroligt under den här terminen!
  • Stortjejen har börjat hitta sin plats nu i 2:an, det går bra och det är lugnare i klassen. Hon har hittat sin plats bland kompisarna och blivit mer självsäker.
  • Darling har bytt jobb, ett stort steg för honom efter så många år på gamla jobbet. Inte säker på att detta är det rätta jobbet för honom, men bra att han tog steget att byta.
  • Jag beslöt mig för att satsa på mig själv, och investerade i träningskort och massa PT timmar. Har sedan dess tränat med PT 2 dagar i veckan. Och jag älskar träningslivet!
  • Jag bokade in mig och barnen på skridskoskola. Jag var sååå nervös och rädd inför första lektionen, hade inte åkt skridskor på 35 år, och inte ens då kunde jag åka. Men min oro var helt obefogad, det gick ju jättebra, och det var sååå roligt! Och efter 5 lektioner så kan jag ju faktiskt åka skridskor! Älskar att åka skridskor :-)
Tack 2018 😊
 
 
 

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela