Pancake

Träning i januari

Publicerad 2020-01-03 08:02:27 i Allmänt

Ett av mina mål fö 2020 är att må bra och bli stark. Jag vill få in träningen i mitt liv igen. 
Men istället för att slå på stora trumman och gå all in på en gång så tänker jag starta lugnt. Jag är inte redo för högintensiv träning så min plan för januari är:
  • Skridskoskola 1 dag i veckan. Jag får gå klart kursen jag missade när jag bröt handen, perfekt start på nya året 💜
  • Simma eller yoga 1 dag i veckan. Ska köpa träningskort i simhallen, där finns allt från simning , yoga, gym till gruppträning.
Det får räcka för januari, och det blir nog samma upplägg i februari. Behöver starta lugnt. 
 
Jag har en önskan om att bli en Yogis. Tänker att 2020 är året jag blir det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela