Pancake

Orka deppa ihop lixom...

Publicerad 2013-09-04 22:00:00 i Allmänt

Det har hänt en massa grejer nu sista tiden som man egentligen skulle kunna deppa ihop för utan att nån skulle tycka det var konstigt. Men jag känner mig faktiskt inte alls deppig över att tex inte kommit in på skolan, att bilen måste lagas (igen) eller att jag har blivit arbetslös.
Jag känner mig oerhört nöjd och tacksam över livet och går omkring och trallar och är glad och sådär lite pirrig i magen och förväntansfull över vad livet nu har för spännande att erbjuda.
 
 
 
 
 Kram
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2013-09-05 06:48:07

Du har så härlig inställning till livet! Helt rätt!
Njuter av det du har istället för o sörja det som försvann ❤

Postat av: Tess

Publicerad 2013-09-05 15:27:29

Det är i dessa lägen det gäller att ta det cool. Vilket jag vet att du är fantastiskt bra på. Allt löser sig alltid så det finns liksom aldrig någon anledning att egentligen oroa sig över saker och ting. Puss och kärlek!

Svar: Hm, ja men det är inte lätt alla gånger
pancake.webblogg.se

Postat av: Maria

Publicerad 2013-09-05 19:00:31

Jag är glad för din skull, för att du känner dig glad. Det är huvudsaken =)
Kram

Svar: Tack!
pancake.webblogg.se

Postat av: Linda

Publicerad 2013-09-13 22:50:26

Kloka fina du!!
Crea Diem är mitt motto - skapa dagen
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela