Pancake

Redan fredag?

Publicerad 2013-10-25 22:08:00 i Allmänt

Jag tycker att är fredag mest hela tiden? Vart tar alla andra dagar vägen?
 
Har haft en riktigt bra vecka. Jag har pluggat en del, inte så mycket som jag borde dock, men det känns bra. Har haft lite egentid då Darling varit ledig, jag har hunnit med en sväng till gymmet, jag har varit på ansiktsbehandling och så har jag fixat naglarna. Sweet.
Det behövdes verkligen, nu när jag fyllt på med massa bra energi kan man köra på ett tag till!
 
Maten har funkat bra, lchf it is- nemas problemas. Planerat och förberett, precis som det alltid borde vara!
Idag blev det tex fläskfilé med vitlökssmör och broccoligratäng (sväris recept- to die for!) men lite tomat och gurka, verkligen skitgott. Enda tråkiga med den måltiden var att den hade varit helt perfekt med en kall öl till istället för ett glas vatten. Men men. Vi ska ut en sväng i morgon jag och Darling, så vi spar oss tills dess.
 
Inte bara jag som fixat naglarna idag, Stortjejen fick för första gången sina naglar lackade! Hon har pratat om det ett tag, och idag var lyckan total! Jag fattar inte att jag har en sån stor tjej helt plötsligt? Hon utvecklas hela tiden och lär sig massa saker, man hänger inte med. Tur att man har en till, liten, så man får njuta av småbarnsåren lite längre!
 
 
 
 
Så sött så jag dör
 
Kärlek!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela