Pancake

Friday I´m in love....

Publicerad 2013-10-04 20:50:43 i Allmänt

Ååå, jag längtar till Söndag! Då fyller Darling år, och jag har världens bästa födelsedagspresent på G!
Wiiiiihiiiiii!
Kan dock inte avslöja den här, ifall han är inne och snokar hehe...
 
 
 
Fredagkväll och jag sitter hemma solo med en kopp silverthe spetsad med ingerfära. Inte världsspännande direkt...  Darling jobbar hela helgen så jag är solo med knattarna, så det blir full fart hela helgen, Inte helt nöjd med att han ska jobba helger, men men, what to do.
 
Nu ska jag mysa i soffan och klippa klistra & pyssla lite. Tjingellling på Er och ha en härlig fredagskväll!
 
Puss
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-10-05 10:15:07

Åh vad spännande att se vad du hittat på till honom =)
Ha en bra helg!
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela