Pancake

Rensa- never ending story!

Publicerad 2013-11-17 15:23:31 i Allmänt

Min garderob börjar verkligen eka tom nu, på riktigt!
Som jag bloggat om tidigare så är ju min plan att jag ska köpa en ny garerob sen i vår nån gång. Ja alltså nya kläder, inte själva garderoben :-)
Idag fick jag ihop 5 påsar med kläder och skor som åker till miljöstugans klädinsamling. Det här med att göra sig av med kläder är en process som tar lite tid har jag märkt... Man spar och tänker att det där kommer jag kunna ha sen, och det där kan vara bra att ha osv. Men jag är stenhård nu, det jag inte använder, är slitet, fult, för stort åker. Jag håller på att gå ner i vikt och är inte klar ännu, och kommer inte behöva massa förstora kläder.
 
Känns så skönt att rensa tycker jag! När sväris var här sist så fick hon ett gäng jackor, som det verkligen inte var något fel på direkt, men dom är för stora. Kul att det kommer till användning!
 
Idag kastade jag oxå ett gäng underkläder, herre gud, massa trosor jag hade när jag var gravid lixom! Nu är ju dom förstora, ändå händer det att jag använder dom ibland. Jösses. No more!
 
Det här ser jag fram mot att fylla min nya garderob med sen:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela