Pancake

Överraskning på G

Publicerad 2013-11-14 09:33:00 i Allmänt

Hm. Var visst lite upprörd igår när jag gick bananas över BVC. Men jag blev lixom lite ställd när jag var där, och så gick jag och tänkte på det hela dagen, och sen på kvällskvisten när jag bloggade så hade jag hunnit bli riktigt irriterad!
 
Men idag är en ny härlig dag och humöret är på topp! Darling är ledig och jag som trode jag skulle till skolan och göra prov hade tagit fel på dag, så jag är oxå ledig :-)
 
Har skickat iväg Darling och Lilltjejen för att storhandla så jag ska få lite pluggtid. Sen efter lunch ska vi iväg till den stora gallerian och kolla på skor och ta en fika. Känns lite lyxigt med en liten fikadejt sådär.
Jag har en överraskning till Darling som jag tänkte att han skulle få ta del av när vi är på fikadejten. Skulle egentligen kunna vänta till jul med det, men nä, jag kan inte hålla mig :-) Han kommer bli såååååå sjukt glad!
 
Kan inte skriva här om hans överraskning, ifall han smygläser hehe. Men jag återkommer :-)
 
Kärlek!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tess - Svengelska Huset

Publicerad 2013-11-14 18:11:37

Iiiiih vad spännande!!! Hur gick det?? Haha! Puss

Svar: Han blev jätteglad och väldigt förvånad :-)
pancake.webblogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela