Pancake

Mål

Publicerad 2013-11-21 10:05:17 i Allmänt

Har funderat och kommit fram till att jag ska ha ett mål och ett par delmål med min viktminskining. Alltså jag tycker egentligen inte att just vikten är så viktig, det är ju hur det känns och hur man trivs med sig själv som räknas. Men ändå, alltid kul att ha ett mål att sträva efter!
 
Så.
 
Jag har 10,6 kg  kvar till mitt mål.
 
Delmål 1:
- 3,6 kg from nu
 
Delmål 2:
- 4 kg from delmål 1
 
När jag nått delmål 1 ska jag köpa mig en ny väska
 
När jag nåt delmål 2 ska jag köpa mig en ny plånbok
 
När jag nått mitt mål ska jag ta en heldag på Sturebadet och göra en av mina favoritbehandlingar:

Kroppsbehandling 50 min Aloe Vera:

Kroppspeeling med kamomill. Lugnande och fuktighetsbevarande aloegel-inpackning med lavendel. Ingår även nack-, hårbotten- och fotmassage.
 
 
 
Kram
 
 

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-11-21 12:51:56

Men de låter väl som bra o kloka mål? Härlig belöning! Jag hejar på!

/Veronica

Svar: Tack :-)
pancake.webblogg.se

Postat av: Tess - Svengelska Huset

Publicerad 2013-11-21 16:58:34

Jag tycker et är super att ha lite mål. Härligt med en treat när man når ända fram. Heja dig!!! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela