Pancake

Lite lyxgnäll

Publicerad 2013-01-06 15:29:00 i Allmänt

Passar på att titta in på lilla bloggen nu när båda barnen sover. Darling jobbar i helgen, och jag och barnen har tjejmys. Jag är bra slut nu efter dom här två dagarna, phu.
I love dom små liven, men det tar på krafterna faktiskt.
Lilla I är rätt så soft, hon sover mest, även om hon igår var kinkigare än vanligt. Lilla E är mysig, men det är ju oxå full fart från morgon till kväll, och lite 2 års trots på det. Sen har vi ju typ inte gjort nåt i helgen, vädret har varit dåligt så det var bara blivet några snabbisar ute, och jag kände inte för att åka iväg å ha mig, jag är rätt trött på att fara runt nu efter jul och nyår, ville ha en helg och bara vara hemma. Mysigt, men som sagt, det tar på krafterna. 
 
Och även om Lilla I sover bra på nätterna så äter hon ändå 2 ggr, så sömnkontot ligger ju på minus big tajm.
Jag har ju blivit lite bortskämd med att Darling varit ledig på helgerna, men den här helgen var det ju 100% så han passade på att jobba.
 
Men jag fattar ju att det här är lyxgnäll, det finns ju verkligen dom som har det värre.
Jag är ju såklart tacksam över att jag har 2 fina tjejer som är friska och glada :-)
Nu ska jag lägga mig i soffan och vila ögonen i 5 minuter. Ha en trevlig söndag!
 
Man har inte roligare än man gör sig, här leker vi med mina mössor :-)
 
 
 
Puss å hej!
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-01-06 16:56:33

Jag skulle behöva såna små gryn som håller mig vaken och igång om dagarna =)
Kram

Postat av: Izabell

Publicerad 2013-01-07 10:38:56

Klart man får gnälla lite ibland..:)

Ha en fin start på denna veckan:)

Postat av: penny

Publicerad 2013-01-09 18:04:57

Ja men gnälla lite ibland är också skönt :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela