Pancake

I love nya Linneskåpet!

Publicerad 2013-01-29 22:18:00 i Allmänt

Det största problemet i vår nuvarande lägenhet är att det är så dåligt med förvaring. Vi skulle behöva en klädkammare och ett dubbelt så stort källarförråd. Minst.
Man blir ju gaaalen på alla saker som inte får plats! Jag rensar å rensar och tycker inte att vi har så mycket grejer, men ändå så är det grejer överallt.
 
Såhär såg det ut i vårat sovrum för ett par dagar sen:
En ful jävla malmbyrå från Ikea, Fullproppad med lakan och handdukar, lådor på halvstång och på det så har det blivit att vi bara slänger grejer på det.
Ingen ordning alls. Inte på barnet som hoppar i sängen heller :-)
 
Jag hatar att ha det sådär rörigt, det är det värsta jag vet. Och särskilt i sovrummet, där vill man ju ha det mysigt och harmoniskt!
Sen är jag så less på att vi har så himla mycket Ikeamöbler. I vår förra lägenhet hade vi massa gamla möbler, och när vi flyttade var jag så less på gamla "tunga" möbler som tog över. Så då gjorde jag mig av med allt gammalt och köpte nytt på Ikea typ.
 
Nu vill jag ha det blandat :-)
 
Jag har länge kikat på blocket efter ett linneskåp, och förra veckan hittade jag ett. Det fanns nära mitt jobb och var ett bra pris, kunde inte bli bättre! Så i söndags så åkte Darling och Svågern och mötte upp Aluc och P med stora bilen och hämtade hem det.
Jag ÄLSKAR mitt nya Linneskåp!!!
För det första får allt plats i det. Alla handdukar, lakan, dukar, filtar och gardiner. Och inte nog med det, jag har även fått plats med mitt smink, smycken, krimskrams och hårgrejer i det!
Och i och med alla grejer som fick plats i nya skåpet blev det en stor låda tom i garderoben, och en byrålåda i byrån, så nu kan jag få undan ännu mer grjer som bara tar plats.
För det andra så blev det jättefint i sovrummet!
 
*I love*
 
Perfekta lådor för juvelerna :-)
 
Ordning och reda
 
Smink, hårgrejer och krimskrams
 
 
Puss å go natt!

Kommentarer

Postat av: Maggan

Publicerad 2013-09-01 08:29:34

men gud vilket bra skåp! fiffig förvaring för smyckena! förstår att du är nöjd =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela