Pancake

Härliga fredag!

Publicerad 2013-01-18 10:24:00 i Allmänt

 Fredag, wiihoo!
Det här kommer att bli en fantastisk trevlig dag känner jag på mig!
 
Solen skiner och det är vackert vitt ute och man riktigt ser hur kallt det är! Jag tänkte fluffa in Lilla I i vagnen och bege mig ut på en långpromenad i solen.
 
Sen ikväll blir det tjejmys här hemma då Darling jobbar sent. E´s nya är tydligen att hon vill gå och lägga sig kl 19.15, och jag klagar inte över det :-) Annars brukar hennes läggtid vara kl 20. Lilla I somnar sött runt 19 tiden och det är skönt att få lite egentid på kvällen så man kan koppla av och hämta ny energi.
 
 
Får väl se hur det blir ikväll, jag har nån plan på att jag ska mysa i soffan och kolla nån film... Kanske borde passa på att ha en liten spakväll oxå och piffa och fixa lite. Får se hur det blir :-)
 
Vad hittar ni på en fredagkväll som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela