Pancake

Trött och lite knasig

Publicerad 2012-09-16 13:22:15 i Allmänt

Så var det söndag... Hoppas ni alla har haft en trevlig helg! Själv har jag haft fullt upp. Var på 18års partaj igår och är helt slut idag. Inte för att det var direkt röjigt för min del, men vi sov över och jag sov väl inte allt för bra. Och E vaknade suuupertidigt och var på ett jäkla humör. Jag har fått sova lite middag nu när vi kom hem, men är ändå helt slut.
Känner mig trött rent allmänt, vill helst bara vara hemma och fixa och pyssla. Det här med att man vill boa in sig när det närmar sig förlossningen stämmer verkligen. Jag har satt upp en lååång lista på saker jag vill hinna göra här hemma innan bebisen kommer. Och det känns verkligen livsviktigt att det blir gjort.
M Å S T E verkligen vara rensat städat och skinande rent typ haha. Man är lite knasig faktiskt...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Rosie

Publicerad 2012-09-16 20:11:22

Jag får så dåligt samvete nær jag blir på sånt humør men ibland tar de bara stopp alltså! Haha ja jag fåt ta och gøra de nær jag fått løn =) Tur att Tommy inte gillar dom!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela