Pancake

På banan igen...

Publicerad 2012-09-24 12:34:00 i Allmänt

Sista tiden innan jag gick på ledighet så bara rusade tiden, och jag hann inte med mig själv riktigt kändes det som. Jag var bara så fokuserad på nuet så jag hann inte reflektera över nåt annat... Så mao så kom jag av mig lite med mitt LOA tänk. Det är så lätt att bara "glömma bort sig" och köra på i 190. Det är ju inte så bra.
 
Jag tycker att LOA är helt fantastiskt, verkligen! Både när jag ser till mig själv vad som hänt och när jag vet hur andra människor lyckats med att leva sina drömliv.
Om jag ser till mig själv bara sista året, så är det så klockrent.
Jag önskade mig ett till barn, så vips blev jag gravid (och om ni skulle veta hur sällan vi hånglade under just den perioden skulle ni fatta hur otroligt det vara att jag blev gravid).
Jag ville åka till New York. Jag ville flyga Business. Och helt plötsligt blir jag bjuden på en resa till NY och vi flög såklart Business!!! Det skulle jag lixom aldrig i livet ha råd med annars!!!
 
Är tacksam över att få lite ledig tid nu innan barnet kommer så man hinner ikapp sig själv.
År på banan igen helt enkelt :-)
Ännu viktigare nu när man kommer att ha 2 små barn, för det blir ju fullt upp, och speciellt sen när både jag och Darling ska jobba och man ska få ihop familjelivet.
 
Det gäller verkligen att man tar hand om sig själv och stannar upp och andas lite nu och då, och inte bara kör på. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Rosie

Publicerad 2012-09-25 20:08:57

Hejsan! Jag pluggar matte extra vid sidan av jobbet så jag kommer inte riktigt in i mattemodus, alltså inne i matte bubblan =) Vet inte riktigt hur jag ska førklara de bættre!

LOA ? Så bra att du får uppfyllt de du vill =D Hahaha vi hånglar också vældigt sællan hær med ;) Kram

Postat av: Tess

Publicerad 2012-09-29 15:07:15

Så sant så :) Kärlek och energi till dig och till det som komma skall! Spännande!!! Puss

Svar: Puss
Pancake

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela