Pancake

Ingen glamour för min del i helgen

Publicerad 2012-09-02 14:22:00 i Allmänt

Trode den här helgen skulle bestå av glamour, goda vänner och festligheter...
 
 
 
Var bjuden på goda vänners 40 års fest. Och då pratar vi fest Big tajmo. Övernattning på Herrgård, gala, champagne, u name it.
Men. Jag vaknade i lördags med feber och ont i hela kroppen, så det vara bara att ställa in. Bajs.
 
Känns jävligt surt faktsikt. Hade behövt få komma iväg och ha lite kul och njuta av lite lyx och glamour...
 
Mår väl lite bättre idag, men är inte helt piggelin.
 
Men men, annars är livet en fest. Har slutat jobba nu och ska bara koncentrera mig på att hemmamysa och vila upp mig tills bebisen kommer. Lyx.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela