Pancake

Mysa!

Publicerad 2012-12-04 10:45:00 i Allmänt

Mina 2 små hjärtan är så härliga!
 
 
När E var lien bebis så var hon lugn, glad, sov bra, inga konstigheter. Jag minns att jag hela tiden gick och väntade på att det skulle bli tufft och jobbigt, så som man hört alla säga jämt. Jobbiga nätter, sömnbrist osv. Men det kom aldrig. Visst, nån natt var jobbig, och hon var ju inte lugn jämt, men det var ytterst få tillfällen det var kaos.
 
Nu är jag helt förvånad över att lilla I är om möjligt ännu lugnare! Helt otroligt snäll och gosig bebis som inte gör mycket väsen av sig!
Fantastiskt!
 
E´s bästa är att Mysa. Det första hon säger på morgonen är- Myyyysa! Då sitter hon nyvaken i sängen med ruffsigt hår och sträcker upp armarna!
Mysa är när man sitter i soffan, man kan läsa böcker, kolla på tv, gosa med lillasyster, pussas och kramas med mamma och pappa, leka med nallar eller äta äpple.
Hon älskar att mysa.
 
Kärlek till Er från Mig!

Kommentarer

Postat av: Ullis

Publicerad 2012-12-04 14:10:35

Båda dina döttrar är så otroligt mysiga och lugna, verkligen ena rogivande-piller , och lilla E, så duktig, så fin och rättvis när hon leker, hjärtat smälter när man får leka tillsammans med henne och höra hennes bubblande skratt och söta prat. Jag är säker på att I också kommer bli lika duktig och snäll :) <3

Svar: <3
pancake.webblogg.se

Postat av: Sara

Publicerad 2012-12-05 18:10:18

haha gud vad söta!

Svar: Tack :-)
pancake.webblogg.se

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2012-12-07 12:15:25

Vad härligt

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela