Pancake

Resetips?

Publicerad 2011-10-13 08:26:10 i Allmänt

Blev en riktigt trevlig kväll igår, middag på stan med Darling och sen Heta Chilli pepparna i Globen. Själva konserten i sig var väl sådär, helt ok, men inget mer. Dom är ju bra live, har bra låtar och ger gärnet, men saknade nåt, det var lixom ingen känsla i det hela...
Men visst, ögongodis big tajmo:



Sitter här och funderar på om man skulle ta och boka en liten resa i vår... Har ni några bra tips? Funderar på typ Skottland kanske? Men även Berlin och Amsterdam har varit på tal... Hjälp mig, ge mig tips!

Kommentarer

Postat av: penny

Publicerad 2011-10-13 10:57:33

Vi har försökt planera en resa hur länge som helst, gick inte vägen denna sommar heller pga olika saker.



Men nu har vi planer ivf att åka till berlin under november när de har sin stora julmarknad, helt underbar. Jag var där för 2 år sedan. Nu får vi se om vi lyckas få ihop det här med alla barn och sånt. Jag vet att du sa våren, men jag ville tipsa ändå :) Det finns så många ställen jag vill resa till så, Prag till exepmel, London :)



Åh nu vill jag också resa snart :D

Postat av: leopardia

Publicerad 2011-10-13 11:55:09

Det beror ju på vad man vill göra på sin resa... Vill man äta gott, vill man se konst, vill man se historia, vill man gå på balla klubbar, vill man shoppa billigt, vill man spa:a och så vidare och så vidare... Jag har ju åkt buss och fördelen är ju att slippa släpa och att man får guidat på vägen så att säga... Men jag blev ju kär i både Prag och Berlin... Warzawa är ju oxå en grym stad och billigare än Prag...

Postat av: Fia

Publicerad 2011-10-13 19:23:16

AMSTERDAM!!!!

För dig som ÄLSKAR fina hus är den staden helt perfekt! Så otroligt vacker! Jag SKA flytta dit nån dag :D

Annars håller jag med Loppan om Prag. Krakow är också fint :)

Postat av: Tess

Publicerad 2011-10-14 07:49:52

Jag röstar också för Amsterdam.. men det beror nog mest på att jag själv inte har varit där ännu! Haha! men vår i Amsterdam... det låter ju inte heeelt fel! :) Skottland är ok men rätt så slitet och smutsigt... inte riktigt så vackert i städerna. Men om ni funderar på skottska landsbygden så är det ju nice men då får ni noll puls! Haha! Hoppas K fixar ett jobb snart.. du kan vi boka vi också! Kraaam

Postat av: silverloa

Publicerad 2011-10-15 16:28:25

En storstad jag är riktigt förälskad i är Rom. Lätt att hitta, mycket att se, mycket shopping och supergoda Pizzor! Längtar verkligen dit igen.

kram

Postat av: Izabell

Publicerad 2011-10-15 17:14:58

Jag älskar Prag... Tack för lite ögongodis!:D



Kram Izabell

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela