Pancake

Måndag is the shit

Publicerad 2011-03-21 10:33:10 i Allmänt

Måndag, och det gör inget för jag är ju ledig varje dag :-)
Livet som mammaledig är härligt!  Jag njuter varje dag faktiskt!
Frågan är bara vad man ska göra sen... Hm.. Ja vi får väl se!

Om en vecka är det dax för nästa Herbadejt, så jag tänkte köra stenhårt denna vecka! Veckan som var gick bra, men det blev inte så mycket motion, och jag körde väl inte 110% direkt. Alltså jag var duktig och åt inget junk eller så, men som sagt, det gick på halvfart.
En annan tjej som är duktig är Tess, heja heja! 

Helgen har varit skön, Darling var ledig så det blev Familjemys med bla Babysim på Schemat. Det var riktigt kul faktiskt, ser fram mot nästa lördag. Fick även till det att kolla film, vi såg Alice i Underlandet. Den var inte helt otippat jättebra! 
Det är faktiskt inte så lätt att få till en sån enkel grej som att kolla film. Man vill ju kolla när Lilla Barnet sover, så man kan se hela filmen utan att behöva fluffa med henne. Hon somnar runt 20, och då är jag ju trött och orkar inte alls vara uppe så många timmar efter det. Jag går ju upp vid 5-6 varje dag. Men i lördags hade jag fått sova middag, så då var man ju hyffsat pigg på kvällen. 
 
Ser fram mot den här veckan då kalendern är ganska så tom :-)

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-03-21 20:05:26

Tack söta rara! :)

Vi hyr fil i stort sett varje fredag men Alice i underlandet har jag lyckats missa. Tack för tipset!



Puss och pepp till dig också!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela