Pancake

Jodåsåattserru

Publicerad 2011-06-15 11:21:30 i Allmänt

Idag blir det Centrumhäng med trevligt sällskap. Ska bli skönt att komma ut å se lite folk. Skönt oxå att det inte är värsta sommarvädret med 40 graders sol. Det blir ju lätt att man bara måååste va glad, käck och ute i solen en sån dag. Är det lite grått som idag är det mer ok att hänga innomhus och så kan man ha smink och jeans utan att man dör av värmeslag och sminket rinner bort.

Till förra inlägget googlade jag "Positive thinking" för att hitta en bild. Då hittade jag även den här bilden:



Hahaha så jävla kul!!!

Kommentarer

Postat av: penny

Publicerad 2011-06-15 20:03:30

ha ha ha vilken skön bild.



Ja öser över lite positiva tankar till dig ;)



Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2011-06-16 08:03:42

Åhh TACK Panki för din boostande blogg! Läste precis innan jag ska in och jobba och du fick mig genast att släppa min neggo-känsla jag haft i snart tre dagar!

Känner precis som du med pms, trötthet och annat. Men idag blir det en BRA dag!

TACK och kraaaam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela