Pancake

TimeOut

Publicerad 2011-07-13 10:14:28 i Hemma hos mig

Jag är sån att jag måste ha lite egentid, och tid för att bara gå hemma och skrota och varva ner. Jag tycker det är jättekul att umgås med folk och vara social, men jag måste oxå få göra ingenting i min ensamhet.

Idag är en sån dag, jag ska göra typ ingtenting. På sin höjd kommer jag att ta mig till Ica i dag, that´s it.
Har varit full fart nu sen innan helgen med pyssel inför kalaset, sen var man borta hela helgen, sen kom man hem och då blev det jobb träning och massa annat.
Idag behöver jag ladda batterierna.
Ska fluffa runt i pyamas och bara gosa med LillHjärtat.



Blommorna på Balkongen

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-07-13 11:44:13

Hej!! Du har också en fin blogg!! Läste att du skrivit om Visionboard och Law of Attraction - sånt är jag inne på också!! Bland mycket annat...! :D

Jag brukar svara på kommentarer både i min blogg och sen klistra in samma svar hos den som kommenterat, så här kommer mitt svar till dig:

Tack Panki! Tack för din kommentar och Välkommen till min blogg!! :D

Visst är det viktigt att ha människor omkring sig som man verkligen kan vara sig själv med!! Goda vänner och inspiration kan man inte få för mycket av!!

Ha en trevlig dag du med!! :D

Postat av: Tess

Publicerad 2011-07-13 20:17:28

Vara själv is the grej!!! I love it! :)

Vilka finfina blommor du har på balkongen gumman! Allt jag har är fejkväxter! :/ Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela