Pancake

Mör och seg

Publicerad 2011-04-08 15:23:00 i Allmänt



Massagen idag var ljuvlig!!! Jag har haft ont i svanken ett tag nu, sådär så att man vaknar mitt i natten av att det gör ont, helt olidligt. Den lilla Thaikvinnan gick all in där jag hade ont, så nu känner jag mig som en ny människa!
Nu e jag trött seg och frusen så jag ska resten av dagen bara mysa med Lilla Barnet och inte göra någonting annat. Lite skönt att Darling jobbar sent, då kan jag bara äta lite rester, slänga i micron och sen äta direkt ur plastbyttan- klart lixom.  Annars hade man ju behövt duka bordet och laga mat och hålla på.
Nä, mys får det bli, tack å hej!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-04-09 08:13:16

Åh! Plastbytte,middag, det var länge sen! När Kevin åker till Brighton på semester i sommar så skall han laga en massa mat till mig som jag kan värma medans han är borta. Plastbyttemiddag every night! Yay 0 ingen disk på 2 veckor! :)



Puss

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-10 08:57:35

Låter härligt =)

Ha en skön söndag!!

Kramkram

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-10 09:02:45

Haha näääää nu ska du inte vara så kräsen. Är väl helt normalt att fira jul i april?? =)

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela