Pancake

Kärlek

Publicerad 2010-11-10 21:58:17 i Allmänt

Det här är kärlek:



Darling hjälpte mig att lacka tånaglarna ikväll, jag är för tjock för att göra det själv nämligen.

Exakt såhär tjock är jag just nu:



Två veckor kvar....

Idag när jag var hos läkaren så berättade jag att jag var i vecka 38, och då säger han: Men det syns ju inte?!

Sen åkte jag till Salongen och sa hej, då kom en kund in som såg mig i skyltfönstret och undrade om jag fött, för när hon såg mig genom fönstret så tyckte hon att hon inte såg nån mage, och att jag såg så smal ut i ansiktet.

Efter det gick jag till Milda Matilda och fick lite fotvård, då frågade hon hur många månader det var kvar. Eh, månader? Två veckor svarade jag.

Så så är det. Hade förvisso en grå kofta över, och man är ju inte direkt pinnsmal sedan innan, så jag kan väl förstå lite att det kanske inte syns så mycket. Men ändå.

Kommentarer

Postat av: Leia

Publicerad 2010-11-11 04:19:31

Karlek minsann! Men jag maste halla me, du ser ratt "liten" ut for att foda om tva veckor.

Postat av: Tess

Publicerad 2010-11-11 05:50:25

Haha! Gud vad fint att han hjälpte dig med tånaglarna! :) Sedan måste jag också erkänna att jag också tycker du se smalare ut på något vis! :)



Puss

Postat av: Panki

Publicerad 2010-11-11 06:21:48

Det är väl iofs inget att gnälla om, det är ju bara jobbigt att va stor :-)

Postat av: Trollet

Publicerad 2010-11-14 10:56:38

Ja, alltsa jag sa ju det redan forut nar du la upp nan bild pa din mage, att inte kan man se att det ar sa kort tid kvar.

Och nar du la upp den har pa fejjan var jag bara tvungen att visa den for min larare som nyss var gravid. Hon kunde inte heller tro att det bara ar tva veckor kvar!

Men fin ar du! :)

puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela