Pancake

Det tar sig

Publicerad 2010-05-17 20:59:52 i To do list

Uppdatering på min ToDolist.

Skicka in papper om namnbyte.
Har fyllt i papper idag och beställt personbevis, så det är väl mer eller mindre klart kan man säga.

Ringa och boka tid för att styra upp min Ischias 
Bokat och klart, ska dit på torsdag. Tur det, för i natt var det olidligt, har inte sovit många timmar. Var tvugnen att gå och lägga mig i soffan, för jag ville inte väcka Darling med mina stön. Det gör så obeskrivligt ont, så det går verkligen inte att förklara.
 
Boka tid för naglar
Inte fixat

Boka tid för vaxning
Är vaxad

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2010-05-18 13:41:20

Vilket efternamn blir det? Kraaam

Postat av: N.

Publicerad 2010-05-27 18:03:37

Grattis till giftemålet Panki!

Kram!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela