Pancake

Det mitt liv består av...

Publicerad 2010-12-15 14:57:26 i Allmänt

Det mitt liv består av just nu är typ amma, amma och amma.
Men det är helt ok, man får tänka att Ja, såhär är det nu, jag finns till för att göra min bebis nöjd, och då är det amma, amma och amma som gäller.
Man får gilla läget. Och så får man passa på att njuta av den här tiden, för tiden går fort, snart är hon en jobbig tonåring som verkligen går en på nerverna!

Man har ju verkligen TUR som bor i sverige, jag får vara mamma ledig, så jag kan amma, amma och amma. Och Darling har sina pappadagar nu så att han kan serva oss och laga mat och fixa allt här hemma.

Tack för det.

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Publicerad 2010-12-15 18:06:27

Hej!



Kram å njut!!

Postat av: N

Publicerad 2010-12-20 00:19:22

Amma på du bara, du verkar ha en cool inställning! När jag var gravid med första barnet så var jag skittjurig och ba "jag ska inte amma minsann". Ut kom ungen och sen satt han fast i bröstet dygnet runt i 10 månader. Så kan det gåQ Hade samma inställning som du med tvåan och då bara flöt det på. Ammade henne i 12 månader, tänk om den gravida tjuriga 22 åringen jag var för fem år sedan hade vetat det ;)

Postat av: N

Publicerad 2010-12-20 00:20:04

För sent för mig nu ser jag...Stavfel och massa grejjer! Gonatt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela