Pancake

Påsk helt plötsligt

Publicerad 2010-04-01 09:41:32 i Allmänt

Blir galen på dessa problem med vår dator. Men det verkar iaf som att det är grafikkortet som e paj, så det ska vi fixa nytt sen förhopningsvis så ska det väl funka...
Har fått tillbaka min mobil nu oxå från lagningen, ´men alla nummer är borta, så skicka gärna iväg ett sms med ert namn så kan jag lägga in dom på nytt.

Idag är det skärtorsdag och jag jobbar 11-13,45 :-) Sen ska jag hem och fira påsk, woohoo!

Min påskhelg kommer att bestå av det här:
Tvätta
Påskmiddag med J´los
Bokföringspyssel
Resning bland mina kläder
Jobba på Bingon
Soooova massa

Vad gör ni för kul i påsk?

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2010-04-01 12:22:30

Glad Påsk gumman!



Jag mailar mitt nummer på fejjan. Puss

Postat av: Leia

Publicerad 2010-04-01 17:28:56

Torka kiss a pussas med valpen!!

Postat av: FiaFidolin

Publicerad 2010-04-02 04:26:47

Min påsk:

Fest och hångel! :D



Hade tänkt köpa knäckebröd och sill på svenska kyrkans café, men dom har bara öppet onsdagar och jag kom inte iväg i onsdags. Så jag får käka påskmat nästa vecka ist.



Glad påsk och puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela