Pancake

Köpstop

Publicerad 2009-03-31 20:22:18 i Favoriter

Var på mitt favvoställe och shoppade idag. Kanebodisken på Åhléns. Har bloggat om det förut, det känns så trevligt att det är samma personal där nu som för flera år sen.
Min hy har på senaste tiden varit lite "trött och ospänstig" så den trevliga expiditen rekomenderade en annan cremne än den jag brukar ha (den va såklart 200:- dyrare), så nu ska vi se om jag inte får lite ordning på facet.
Jag vågar inte ens skriva vad min creme och mitt ansiktsvatten kostade, men jag kan säga såhär: Nu har jag KÖPSTOP big tajmo.
Ska hålla i ALLA slantar från å med nu.

Ja just ja, jag e ju med i Åhléns Kaneboklubb, och nu va jag uppe i poäng så jag får beställa grjejer för 600:-, woohoo :-) ska spara mina poäng så jag kan shoppa massa sen när jag e panko.

Kommentarer

Postat av: Golftjejen

Publicerad 2009-03-31 21:21:22

Men det är rätt härligt att shoppa? :P

jag var och shoppade lite smink och så idag...man mår bra av det ;)

Postat av: pella

Publicerad 2009-04-01 08:38:06

Härligt med lite poängo:) jag jobbarm ju på åhlens så visst e de en toppen store :) jag ska faktiskt byta avdelningar nu har barnkläder underkläder strumpor men ska få kroppsboden (en del av skönhetsavd) känns mucho brao :) hoppas din hy blir pigg och glad igen men du vet utsidan speglar insidan :) kramo

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela