Pancake

Jag *hjärta* CJ

Publicerad 2009-03-02 22:09:21 i Allmänt

Förut så var jag lite kär i CJ. Han har sån otrolig Karisma, så är han väldigt stilig och begåvad. Han skriver fantastiska böcker, och gör skön musik. Han e härlig helt enkelt.
Kände igår att jag blev lite förälskad på nytt när jag såg han.  Alltså på ett härligt sätt, inte kärkär om ni fattar? (klart man inte kan va kär i nån man inte känner, men ni fattar va?)


Bild snodd från Leopardia


Kan man bli annat än kär när nån står på en Scen och kastar konfetti omkring sig och blåser såpbubblor? Nä precis.

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-03-02 23:40:32

la la la

http://www.myspace.com/dragspelsmongot



jag är ingen stalker...

Postat av: Panki

Publicerad 2009-03-03 00:42:08

Leopardia: Oh, niiiiice! Känns som gamla tider :-) Hahaha. Me Like

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela