Pancake

Vi hade iaf tur med vädret

Publicerad 2009-06-21 15:44:46 i Allmänt

Det här med att vara ledig på helger är ju verkligen fantastiskt! Har inte jobbat helg på evigheter nu känns det som! Me like :-)
Idag sov jag tills jag vaknade, gick upp, åt frukost framför tv´n, softade, tvättade en maskin tvätt och medans tvätten höll på så gick jag upp till Lo och fikade. Nu är kl halv 4 och jag softar lite framför datorn medans regnet verkligen öser ner. Har helt enkelt en jättemysig hemmadag :-) Poppar 80tals musik och dansar runt i min ensamhet. Darling jobbar 8,30-19,30 så jag e solo. Som sagt, Me like!

Hade en trevlig midsommar, lekte med J´Los. Id & Z. Först Sill lunch hos Oss, sen kolla på midsommarstång och en omgång minigolf. Jag va inte helt bra på golf kan man säga. Senare så severades det Tacos hemma hos J´los. Spela TP som jag och min lagkamrat Z vann :-) Id hade bakat en grymt god midsommartårta som vi åt på kvällskvisten. Det va inte direkt så att man gick och la sig med kurrande mage :-)
Avslutade kvällen med en onödigt läskig film.


Midsommarbordet hos oss


Nu haglar det hysteriskt utanför fönstret, små minisnöbollar :-) Knasigt väder. Men vi hade iaf tur med vädret igår när vi va på Grönan hela dagen, det va sol :-) Jag e ett pensio så jag åkte bara Kvasten och gick lustiga huset. Men dom andra åkte massa. Tack söta  Pixler för biljetterna :-)


Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2009-06-22 18:54:30

Vad mysig dukning! :) jag fick lite hemlängtan på midsommarafton. Ingenting är liksom lika bra här. Sverige är fantastiskt!!! :) puss

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-06-23 21:08:53

Vad var det för onödigt läskig film?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela