Pancake

Kan man lägga in en beställning om sol?

Publicerad 2009-06-04 23:28:26 i Allmänt

Körde lite hemmaSPA ikväll. Först va vi på fika hos J´Lo´s och jag färgade Lo´s hår. Sen när vi kom hem fick Darling en ansiktsbehandling och en fotmassage.
Själv ska jag till frissan i morgon, och fan om det regnar då!
I morgon är det Grillpartaj oxå, å det blir ju inge kul om det ska regna. Så inget regn i morgon tack.

Men två bra saker med regn är: Det luktar så gott ute, det luktar sommar, luften blir fräsch! Och sen så är det ju jättemysigt att va innomhus när man hör regnet smattra mot fönstren.

Kommentarer

Postat av: Trollet

Publicerad 2009-06-05 12:20:21

Det är bra, man ska focusera på det positiva! :)

Fast det är liiiite svårt att se det mysiga när det är så jäkla KALLT! Jag har inte så mycket emot regn, bara man slapp frysa så förbannat...



Hoppas grillfesten blir lyckad, trots regn. Men synd att ni inte kunde komma förbi oss :( Vi måste ses snart!

Puss!

Postat av: Panki

Publicerad 2009-06-06 08:33:34

Trollet: Ja vem e ens intresserad av att frysa så här mitt i sommarn?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela