Pancake

Feelgood

Publicerad 2009-07-28 13:32:33 i Semester

Min första semesterdag är so far jävligt nice!

Vaknat upp hos Trollet.

Myst med Darling.

Poppar :

C J Vallgren

Blir glad i hela kroppen, skön musik med lite Gipsyinfluenser och sköna texter.

Covenant:

Får gåshud och dansar i Vardagsrummet. Minns massa härlig minnen från förr, och mins min lilla crush på Eskil (han i mitten)

Funker Vogt:

Så jäkla bra, får lust att gå ut och springa (på den tiden jag faktsikt va ute å sprang en del så va det här favvo att ha i lurarna)

Broder Daniel:

Får så jäkla många minnen och Feelgoodkänslor. Sjunger med och hoppas att grannarna ska gilla min sång :-)

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-07-28 22:30:24

C-J är så bra och snygg och har så snygga kläder! Om jag var karl skulle jag vilja se ut som honom...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela