Pancake

efter regn kommer... solsken?

Publicerad 2009-07-18 18:07:35 i Allmänt

Det e så jäkla typiskt att min lediga helg blev helt förstörd av min cp tand. Suck. Jag har bra ont, e svullen och ser ut som en hamster i halva fejjan, och av värktabletterna blir jag grötig i huvudet och trött, och av penicillinen får jag ont i magen och mår illa. Va ute en stund på eftermiddagen men nu e jag helt matt och orkar knappt ligga i soffan...

Men fan, positiv som man är så e det ju BRA att det e helg, så jag slipper jobba samtidigt, och så har jag ju världens bästa Lo som går och handlar mat till mig :-) Tack

Det är mycket dåliga vibbar som hänger i luften nu, massa knas överallt. Inte bra. Men förhoppningsvis vänder det snart och förhoppningsvis så kommer det massa bra saker utav det så småning om.
 Kärlek och kraft till er alla!

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2009-07-18 22:07:08

såklart bästaste NI ska ha mat! hoppas du blir bättre snart.. ses imorn säkert! kraaam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela