Pancake

Det är dax för måndagsmyyyys

Publicerad 2009-07-06 13:55:49 i Allmänt

Måndag...igen... Helgerna går aldeles för fort :-(
Men har rätt så lugnt på jobbet nu, man märker att folk har semester, så jag passar på att ha lite korta arbetsdagar nu när det bjuds. Så kan man ladda batterierna fast ändå jobba litegran. Kommer ju inte ha vidare mycket semester i sommar annars.

Darling har intagit soffan nu ett par dagar,  han e magsjuk stackarn. 
Jag har klarat mig, jag mådde jävligt illa för ett par dagar sen, men jag tänkte att det kanske berodde på värmen eller nåt, å sen gick det över. Men det va nog en lindrig släng av det Darling har.

Så jag e duktig hemmafru och tar hand om sjuklingen.
 Dagens frukostbricka jag serverade på silverfat såg ut såhär:
 
The, vitt bröd, vätskeersättning och två magsjukepiller,

Själv kör jag mer fibrer (och ingen silverbricka):

Tips: Rivna morötter är verkligen gott till allt. Det blir så himla saftigt av det!

I natt har jag sovit typ 3 timmar, Darling har hållt mig vaken, och så har jag varit inne i ett stim av kreativitet och smidit massa planer inför framtiden. När man får en bra idé så går hjärnan på högvarv och man kan inte slappna av riktigt, då arbetar hjärnan för fullt och man kan inte sova. Ibland blir det sådär för mig, och om det håller på för länge, och man inte får mycket sömn (för att man inte kan slappna av) så brukar jag gå på massage, då släpper det och man kommer ner i varv.
Jag skulle va mutcho Rik om jag var tillsammans med en Massör :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela