Pancake

Smakar det så kostar det

Publicerad 2009-12-20 18:38:05 i Allmänt

Ang föregående inlägg så vill jag bara tillägga att jag inte alltid varit så ekonomisk... Det fanns tider då jag i stort sett aldrig åt hemma utan bara åt ute, och åt jag hemma så handlade jag typ på 7 eleven. Hände allt för ofta att jag tog taxi till jobbet, förvisso kostade det bara en hundring, men ett par resor i månaden så tickade det ju på. Sen la jag extremt mycket pengar på krogen.
Det var kul, men man va inte rik. Det kostade på kan man säga...
Tjänade ändå ganska bra på den tiden, för jag jobbade mycket, men man var alltid pank sista veckan.

Kommentarer

Postat av: Trollet

Publicerad 2009-12-22 01:52:30

Sista veckan?? Haha, mina pengar brukade vara slut innan den 1:a! Ändå hade man alltid pengar till krogen och cigg...?

(det var på den tiden man var en äcklig rökare, idag har man ju lite mer förstånd än så... hihi...)

Postat av: Panki

Publicerad 2009-12-22 22:21:56

Hahaha, sant!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela