Pancake

I love my friends

Publicerad 2009-12-18 23:26:37 i Allmänt

Efter en lång dag på jobbet mötte jag Darling i Kista för att äta middag och småshoppa lite. Kom hem med två nya familjemedlemmar, två räkor till Akvariumet. Han i Zoobutiken sa att det fanns risk för att vår nuvarande fisk skulle äta upp dom, men vi hävdade att vår fisk minsann är en snäll fisk, så nu får vi väl se hur det går...

Igår damp det ner det här i min brevlåda:



Gissa om jag blev glad!!?
Misstänker starkt att söta underbara Leopardia har med saken att göra :-) TUSEN TACK säger jag! Är så tacksam över att jag har så fina vänner.

Nu ska jag ta ett glas julmust och lite choklad och glida ner i soffan. Puss å hej!

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-12-19 15:43:05

:) jag tyckte ju som att du skulle ha en!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela