Pancake

Dagens I-landsproblem

Publicerad 2009-12-05 09:04:47 i Hemma hos mig

Jag blev löjligt glad igår när jag kom hem och såg att Darling hade köpt hem julgröt! Så nu i morse så tog jag fram jultallriken och såg fram mot en underbart god frukost! Tände ljus och såg fram mot värsta mysfrukosten.


Snacka om att jag blev besviken när jag sen insåg att det inte fanns någon kanel hemma!!! Det var inte alls lika gott utan ju.
Och visst, kan tyckas att det är ju inget att hetsa upp sig över, det är bara att köpa hem. Visst, men jag viktväktar, och det är ganska många Points i gröten, så jag måste typ vänta en vecka tills nästa helg då jag får unna mig igen...

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2009-12-05 09:29:41

Ah bless!



Men jag håller med... det är verkligen ett i-landsproblem! ;) Här i u-landet kan vi inte ens få tag i gröte, julmust eller knäckebröd!

DET är HEMSKT! ;)



Kärlek!

Postat av: Trollet

Publicerad 2009-12-07 00:16:20

Hej Snigeln!

Hoppas du mår bättre. Det var trist att det blev inställt idag, nu känns det som att det finns risk för att jag kommer att komma till Thailand en TREDJE gång utan att ha varit i eran nya lya...

Puss!

Postat av: N.

Publicerad 2009-12-08 23:37:34

Jag tycker att jultallriken var charmig jag =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela