Pancake

Soliga söndag

Publicerad 2009-04-12 11:55:23 i Allmänt

Mmm, sitter nu och smuttar på C-vitamin och en stor kopp kaffe. Solen skiner in och Suede poppar från vardagsrummet. Jag är ledig och livet leker.

ToDo list för dagen:
*Ta en promenad till Kista C
*Byta usb-killen jag köpte igår, såg ica reklamen när jag kom hem sen och såg att dom hade en typ likadan för 70:- billigare. 70:- som jag kan köpa nåt annat fiiint för.
*Göra klart pappersjobbet för Mars.
*Tömma lappen så jag kan lämmna in den på Buggis Datorverkstad för en liten vårstädning
*Börja fixa med hemsidan.
*Fixa lite med min nya fina rosa bok jag köpt.

Min plan annars i livet är att:
*Kolla mindre på TV,
Ska sluta slökolla. Visst, nån dag i veckan är det ju skönt att bara ligga framför tv´n och slöa, men nån måtta får det ju va. TV stjäl så mycket tid så set inte är klokt!
*Sen har jag nog lite köpstop här nu ett tag. Måste hejda mig och hålla i slantarna ;-)

Kommentarer

Postat av: LaLuna

Publicerad 2009-04-12 12:20:41

då har du lite att göra idag. Nice. Hoppas du haft en bra påsk och att helgen fortsätter vara bra.



kram

Postat av: leopardia

Publicerad 2009-04-12 12:46:00

skriva en önskelista kanske skulle kunna stå på din to do-list...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela