Pancake

Trög shopping

Publicerad 2008-09-21 21:54:58 i Allmänt

Jaha. Jag tvingade mig själv ner till Centrum för att inte ligga hemma och deppa.
Gick väl sådär...
Jackan jag ville ha kändes inte lika bra idag som igår.
Skorna jag har spanat på va slut.
Hittade inga byxor.
Bestämde mig för att kolla på en ipod som jag suktat efter länge. -Hej jag är sugen på att löpa en ipod. -Då är du lite sent ute, dom är alut hos tillverkarna, kommer in i mars bla bla bla.
SUCK.
Då gick jag ut och satte mig på en parkbänk utanför Centrum och surade. Blev så less, jag hittade verkligen ingenting! Jobbigt att man inte ens kan tröstshoppa lixom. Å allt detta för att jag slutat impulsshoppa. Hade jag gjort som jag brukat så hade jag haft jackan, skorna och ipoden.
Gick till Hemköp och köpte tvål, tops, tvättmedel och kaustiksoda. Jäkligt uphetsande shopping. Not.

Den här helgen har varit helt... sugig. Det va kul att träffa A i går men annars har den inte gett nåt. Skönt att det är måndag i morgon så man kan jobba igen. Och spela badminton.

Jag skulle önska att det fanns en typ, Livsbibel, där det står hur man ska göra i alla situationer, Livet är så svårt ibland, hur vet man att man gör rätt, och vad ska man göra lixom? Det är verkligen jättesvårt ibland att veta vad man ska göra, Och så önskar jag att man kunde hjälpa och bota folk med Kärlek. Det är vad jag önskar.

Nä, nu ska jag bädda ner mig i soffan och titta på TV tills jag somnar. Soffan e inte helt skön, och jag blir stel och sover dåligt, men jag kan omöjligt sova i sängen just nu, måste somna till TV´n.

Eventuellt skriver jag ett gladare inlägg nästa gång ;-) Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela