Pancake

På G

Publicerad 2008-09-19 12:41:46 i Allmänt

Jag känner mig ganska så duktig idag, har tvättat, städat, dammsugit, diskat och plockat. Måste rycka upp mig lite känner jag. Idag e jag på G.

Mitt favvo Lyxfällan hade ju säsongspremiär igår, och jag är inte helt nöjd med dom nya programledarna :-( Ok att jag va lite kär i Mathias förut och surar över att han inte va med, men dom kändes verkligen inge roliga att kolla på. Och programmet va dåligt utan känsla.

På tal om Mathias så va min kompis A på KristallenGalan och jag hade gett henne tydliga instruktioner att sälja in mig hos han, och ordna en dejt, men hon va ett fego och gjorde inte det. Men hon skickade små sms under kvällen och raporterade om att hon stod brevid han och så... :-) Om det hade varit Leopardia som varit där så kan jag lova att hon hade gett han mitt nr! Hon e så. Gud va vi haft kul när vi varit ute och hetsat på Kändisar som små Groupies! Det var tider det...

Fred och Kärlek

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-09-19 12:48:15

Haha, jajamensan, sån är jag :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela