Pancake

Jo då

Publicerad 2008-09-28 23:09:54 i Lista

Bjuder på en liten lista som jag snott av Leopardia


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Nej och om jag gjorde det skulle jag aldrig erkänna det :)
Titta på dig själv i spegeln: Ja hur ska man annars veta hur man ser ut?
Gnälla: Ja tyvärr
Skrika: Nä det vill jag väl inte påstå
Sova: Ja jag sover gärna
Ha ångest: Ja ibland, men då är det mer "ångest-light"
Skada dig själv med flit: Nej varför skulle man göra det, det är ju bra korkat?
Ta mediciner du inte borde ta: Nä. Eller en å annan treo i "onödan" har jag väl druckit..
Vilja dö: Nä då kanske man missar nåt kul ju
Drömma mardrömmar: Ja. I natt drömde jag massa jobbigt å vakna med hjärtklappning å stress flera gånger :-(
Drömma sexdrömmar: Ja ibland, men d va tyvärr längesen
Ta droger: Alkohol slinker väl ner ibland, men förövrigt så e droger bara skit
Försöka vara annorlunda: Nä jag e som jag e bara
Klä dig i svart: japp
Gå till kyrkan:
näpp
Gå i skolan: Nej tack å lov e dom tiderna förbi!
Ha sex: Nix
Ljuga: Nej det är dumt
Hata folk: Nä...
Lita på folk: Ibland för mycket tyvärr

VEM:
Saknar du:
Många
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: Det var nog Ann
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Fino
Vill du kittla: Ingen
Kramade du sist: Ann
Vill du prata med: Fino
Skrek du på sist: Fino
Vill du vara som: Katerina Janouch, hon e så jäkla grym!
Sårade dig sist: Fino
Vill du bli galet full med: Vill inte bli galet full
Gjorde dig riktigt glad senast: Eva på Salongen
Fick du sms från senast: Trollet
Ringde dig senast: Perry
Är vackrast på jorden: Hm... bra fråga...

HAR DU:
För många vänner:
Nej det kan man väl inte ha för mycket av?
Förföljelsemani: Nix
Tvångstankar: Näpp
Någon annan psykisk sjukdom:
Någon fysisk sjukdom:

Någon skada:
Färgat håret: Ja gud ja, vem e ens intresserad av råttfärgat hår lixom?
Brutit några ben: Nej
Några piercings: öron tunga och haka
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Jorå
Kysst någon: Jajamensan!
Köpt kondomer: Japp
Tagit nakenbilder: hehe
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Japp
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Jo
Stulit någonting: Någongång i min ungdom kanske...
Lämnat landet: Japp
Tuttat eld på nått: nix
Gjort något olagligt: japp, gått mot röd gubbe tex

HUR:
Går du:
Med ena foten framför den andra
Svarar du i telefonen: Olika, men typ: A det e Annica
Fördriver du tiden: surfar glor på tv eller sover
Mycket pengar har du: det är så osexigt att prata om pengar
Tjänar du pengar: Gör fina naglar på folk
Ofta diskar du: alldeles för sällan
Ofta städar du: för sällan
Många stör du dig på: en handfull kanske
Ofta träffar du din familj: -

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan något!
På gud: näje
På rymdvarelser:
Ja det e väl inte helt orimmligt att det finns?
Att folk tycker om dig: Ja några iaf :-)
På ett liv efter detta: Ja kanske....
Att fiskar kan tänka: Ja

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-09-28 23:13:21

vadå inte tvångstankar. jag vet nog.. när du springer på löpbandet och ena foten hamnar utanför där framme... mmmhmmm... hehe, puss!

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-09-28 23:14:16

och förresten, hehe, eftersom du svarade nej på tvångstankarfrågan, så ljög du ju oxå :-O så då var det fel svar där oxå ;)

Postat av: Barbamorsan

Publicerad 2008-09-29 10:22:53

Sånt här är kul att läsa inklusive kommentarerna :) Ni är roliga ni...

Postat av: ~Pandora~

Publicerad 2008-09-29 16:11:14

Det är inte olagligt att gå mot röd-gubbe. Det är inget brott, bara jävligt irriterande! ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela