Pancake

Lista

Publicerad 2008-10-07 00:45:11 i Lista

Den här har jag snot från Trollets Helgondagbok (hon borde skaffa blogg tycker jag :-))

Din/ditt första:

Operation: Hade epigglotit när jag va pytteliten och blev opererad, fick en slang in i foten som gick till halsen så jag skulle andas typ. Nåt sånt var det. Jag var iaf ganska nära på att dö. Men som tur var så var min mamma kunnig och gav sig inte när läkaren inte tog henne på allvar.

Piercing: Ögonbrynet (förutom ett gäng i öronen då...)

Sport: Sport var väl inte min bit, men jag red ett tag

Husdjur: Vi hade en del djur när jag va liten, hund va väl det första, sen var det katt, fågel, sköldpadda, fiskar.

Semester: Första utlandssemestern var till Norge. Vi bilade dit och jag tyckte det va ashäftigt.

Konsert: Hm... Vad kan det ha varit? Ingen aning faktiskt. Vet att den första riktigt "stora" konserten var Pet Shop Boys med A, men antar att jag såg nåt mindre innan...

Kärlek: Johan, vi gick hos samma dagmamma, sen i samma klass



Just nu:

Äter du: Inget

Dricker du: Inget

Ska du: krypa ner under täcket

Lyssnar du på: tv´n

Väntar du på: bättre tider

Tittar du på: Skärmen

Har på du på dig: Gråa mjukisbyxor, militärgrön myströja




Din framtid:

Barn: Ja det kan man ju undra... Önskar att jag va 20 så jag inte behövde känna åldersstress... Jag vill gärna ha många barn

Giftemål: Ja klart man vill gifta sig med den man älskar.

Karriär: Karriär å karriär, klart man vill göra karriär innom sitt yrke, men bara man trivs med vad man gör lixom




Vad du föredrar:

Kramar eller kyssar: Kramar

Kortare eller längre: Längre

Snygg mage eller snygga armar: Hm... armar tror jag...

Busig eller lydig: Både och 




Har du någonsin:

Kysst en främling: Ja

Tappat bort glasögon/linser: Nix

Brutit ett ben:

Rymt hemifrån: Nä men man hade väl lite planer på det, A och jag va så upprörda när vi gick i typ 4:an över att vi inte fick skaffa en varsin hund för våra föräldrar, så vi hade värsta planerna på att rymma, men vi kom aldrig så långt...

Röntgats: Hos tandläkaren och sen har jag röntgat benen nån gång

Krossat någons hjärta: Jo, det har väl hänt.

Nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja

Gråtit när någon dött: Men gud ja, vem gör inte det?




Tror du på:

Kärlek vid första ögonkastet: Vet inte riktigt...

Gud: Nej

Mirakel: Ja jag vill tro på det iaf

Aliens: Ja, klart det finns liv där ute

Magi: Nja, vad menas med magi egentligen? När jag och Darling kysstes bland dom första gångerna så kände jag verkligen att hela världen snurrade runt oss och att tiden stod stilla, och det kändes verkligen helt Magiskt. Kommer aldrig glömma det, så jag antar att jag tror på Magi

Ett himmelrike: Nej

Tomten: Nej

Änglar: Nej

Transformers: Nej




Blandat:

Är du kär i någon? Ja

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja jag bor gärna i ett stort hus med en stor SPAkällare

Tycker andra att du är attraktiv? Ingen aning, eller jo nån gör det iaf

Dricker du? Ytterst sällan nuförtiden

Använder du droger? Nej

Röker du? Nej. Det är mitt bästa, att jag slutade nyårsafton 2000! E så jävla glad över att jag lyckades göra det!

Vilket shampoo använder du? Lanza´s

Vilken parfym använder du? För tillfället är det Escadas vad den nu heter,...

Vad är du rädd för? Att det ska hända mina nära och kära något...

Gillar du att tvätta? Nej verkligen inte

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela