Pancake

Trevlig fredag

Publicerad 2008-10-11 00:07:17 i Naglar

Har haft en himla trevlig dag faktiskt.
Blev hämtad kl 10 i morse av Perry, så drog vi till IKEA och köpte lite grejer till Salongen. Sen hade jag himla trevliga och roliga kunder och det va riktigt kul att jobba!
Efter jobbet va det kalas hos Ida. Tårta och härliga vänner, vad mer kan man begära en fredagskväll lixom? Sen blev det en snabbvisit hos J´Lo innan hemfärden.
En mysig dag helt enkelt!

 Jag vet att det blir mycket nagelbilder, men jag måste bara klämma in en bild på ett par Lila naglar jag gjorde idag, för dom blev så himla snygga!



Kommentarer

Postat av: Buggis

Publicerad 2008-10-11 01:59:33

Jag gillar dina nagelbilder.

Snygga naglar är status så det så.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela