Pancake

Naglar e rooooligt

Publicerad 2008-11-09 18:16:36 i Naglar

Igår skrev jag ett lååååångt blogginlägg som bara försvann ut i cyberrymden, blev extremt irriterad faktiskt. Då vill man ju bara lägga ner bloggen i ren protest!
Men men, idag är det nya friska bloggtag!


Igår va jag på en jättetrevlig workshop/inspirationsdag på Nagelhörnan. Det va väldigt givande, lärde mig massa nya knep å träffade massa treviga nageltjejer, bla min nagelkompis AK. Vi lärde känna varandra när vi gick våran första Nagelutbildning och vi fann varandra direkt. Vi ses tyvärr inte så ofta, så därför är det alltid extra trevligt när vi ses!

LärarKarin gör StillettoNaglar på AK

Lite olika dekorationstekninker.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela