Pancake

Vadå, Jag, hetsig?

Publicerad 2008-05-10 21:59:01 i Allmänt

Alltså, jag har just haft ett riktigt trauma, Herre gud,

Sommar som det är idag så bestämde jag och Darling oss för att ist för våran middagplan som bestod av hemmagjord pizza sätta oss på en uteservering och äta middag och njuta av det härliga vädret.
Där vi bor ligger restarang Princip. Förut så var det en riktigt schysst restaurang med jättebra mat trevliga ägare, och trevlig atmosfär. Nu är det nya ägare och stället har blivit mer ett sunkhak. Redan innan vi fått beställa så har jag ju dissat stället totalt för att det har fallerat så. Jag stör mig verkligen på sånt.
Så kollade vi på menyn och shit villka priser! Men visst, vi va ju hungriga. Jag beställde Kyckling Faitas för 169(!)kr.
Alltså vet ni vad man får på Principe för 169:-???
En torr kycklingfilé delat i halvstora bitar, lite stekta paprikaskivor, lite stekta zucchinibitar, en liten skål med tzatziki en liten skål med salsa, lite ruccola och några knapriga trekantiga pizzadegsbrödbitar. Alltså för 169:-!!!!! Jag blev så extremt upprörd och irriterad så ni anar inte. Jag går verkligen igång på sånt! Jag åt alltså en torr kycklingfilé för 169 spänn!
Alltså visst, jag har inget emot att betala dyrt för mat, verkligen inte, men då ska det fan va bra mat! Sist jag åt ute så betala jag en femhundring för mat och en öl, och det va värt vart enda öre.
Jag hatar principe så jävla stenhårt nu. Tänker inte sätta min fot där mer om dom inte byter ägare! Och av ren principe så tänker jag sluta handla pizza där trots att den e god och det är där man handlar om man bor där vi bor. Dom kan sticka och dö. Hatar dom.

Men ni fattar va, jag har viktväktat hela veckan och sparat bonuspoints för att äta en god lyxmiddag i helgen. Så är det man får äta en torr kycklingfilé.

Jag kan verkligen inte släppa det här, är så irriterad. Jag bara måste skiva ett klagobrev till dom. Dom borde skämmas att ha sånna priser och sån jävla kackamat!

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2008-05-11 10:16:52

Men åååh vad jobbigt!!! :(
Jag brukar inte tycka om att äta ute för att jag får mycket bättre mat här hemma. men nu måste jag fan börja snappa upp lite skills, så jag kan fixa käk själv! ;)

PUSS

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-05-11 17:17:15

jag kan oxå vägra gå dit. sympatisihata lite... hehe...
du skulle ha klagat och sagt att nu hamnar de på dim blogg ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela