Pancake

Ledig och solen skiner!

Publicerad 2008-05-25 11:14:44 i Allmänt

Idag är jag heeeeeelt ledig, woohoo! :-) Egentligen är jag faktiskt sugen på att storstäda, rensa garderoben och tvätta ALLT typ. Men det är ju värsta vädret, å då bara kan man ju inte va hemma och städa?! Men samtidigt, hur ofta är man lixom sugen på att rensa garderoben? Å om jag går ut i solen och leker hela dagen kommer jag med all sannorlikhet inte va sugen på att städa ikväll... Å jag kan säga såhär, garderoben behövs rensas! What to do what to do...?

Den här veckan har jag gått bananas och slösat å slösat :-) Det är som att jag glömt bort att det är dax att betala räkningar. Jag lever i total förnekelse :-) Jag har varit hos frissan, shoppat massa dyra hårgrejer, gått på massage, shoppat nya köksgardiner... Å för att inte tala om alla luncher jag ätit ute...
Den här fina råkade jag shoppa häromdan oxå:

Det är en sån här man har värmeljus i och så häller man i lite vatten och några droppar doftolja. Me like.

Men nu måste jag nog hejda mig, nu får det bli köpstop på ett tag. Två veckor iaf. Ja, så får det bli! Totalt köpstop tills Nationaldagen. Klart. Nån som hänger på?

Kommentarer

Postat av: leopardia

Publicerad 2008-05-25 12:18:38

jag tänkte ju bruncha den 3e, så jag bangar detta köpstopp :)

fast jag vet nog att det är lyxfällankillen du är ute efter ;)



jag tycker att B var sjukt kul just bara att säga Hola Belgrad, var ju helt underbart.... Vilka nerver den killen lär ha, som vågar liksom...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela