Pancake

Jo då

Publicerad 2008-05-06 23:16:34 i Allmänt

Komentaren jag fick av Darling idag när jag berättade att jag skev in mig på vikt väktarna igår va: Nu igen?
JaaaA, nu igen :-) Sista rycket innan sommarn kan man säga.

Ska till Tandläkaren i morgon och laga två STORA hål. Fy fan, hur ska jag klara det? Å hjälp vad det kommer att kosta. Har kört taktiken att förtränga allt tills i morgon då jag ligger där i stolen. Det är bara att göra lixom. Få det överstökat. Undra vad jag ska ge mig själv  i present i morgon, har hitills gett mig själv en Bodybutter och en scrub från Body Shop. Frågan är om jag ska fortsätta på BS spåret eller om jag ska hitta på något annat..?

Ja nä men jag ska väl gå å sova lite då...

Puss å hej


 

Kommentarer

Postat av: Buggis

Publicerad 2008-05-07 21:32:40

Bra jobbat Annica.
Hoppas det gick bra hos tandläkaren och att det inte blev allt för dyrt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela