Pancake

Halvköriga dagar

Publicerad 2008-05-31 12:05:42 i Semester

Det här med att dom dagar jag jobbar är intensiva och stressiga, det är lixom inget skämt. Igår jobbade jag 9-20.30. Jag hade en kvarts lunch, då gick jag till ica och köpte en naturkille och sög i mig på en halv minut för att jag skulle hinna ringa upp kunder som ringt medans jag satt i behandling. Sen skulle jag ringa Darling mellan två kunder för att se om jag skulle handla hem mat, då va jag tvungen att kombinera kissa och ringa, för annars hade jag inte hunnit typ.

Blir skönt sen när jag kommer vara där 5 dagar i veckan i stället för som nu, tre dagar. Då kommer jag hinna med bättre.

Idag är det sol och Picknick som gäller! Puss å hej på Er!

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2008-05-31 23:47:16

trevligt har vi haft det. bilder på pixboxbrallan. puss o kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela