Pancake

Morgontrött

Publicerad 2008-03-05 14:14:12 i Allmänt

Jag har ju börjat lite smått på mitt nya jobb, och den salongen öppnar lite tidigare än där jag är nu, så det blir till att gå upp med tuppen. Det här med att gå upp tidigt är verkligen inte min grej! Jag känner mig helt död! Har inte fått sova ut på flera dagar nu! :-(  Olidligt.

Måste styra upp och va effektiv nu känner jag. Tricket är ju att förbereda så att man kan sova in i det sista!
Vad man ska göra innan man går och lägger sig på kvällen:
* Ladda kaffebryggaren
* Bre smörgåsar som man kan äta på vägen
* Lägga fram dom kläder man ska ha på sig
* Bada


Nu ska jag ta ett bad och samla kraft inför kvällens halabaloo. Ska på galej med jobbet, kan bli himla kul tror jag :-)

Kommentarer

Postat av: gunilla

Publicerad 2008-03-05 16:35:55

Hej!
Som vanligt så blir jag alltid glad när jag läser din blogg.
Hoppas att du får en kul och trevlig kväll med jobbet, men tänkte en sak... du ska inte äta dina smörgåsar när du går till ditt jobb! Ät dem INNAN, HEMMA! Det tar dig ca 5 min extra!!
Kram å ta hand om dig// G

Kul att se bilder på er fina hall åxå!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela