Pancake

Kaffe på språng

Publicerad 2008-03-12 20:53:43 i Naglar

Idag va jag först på vanliga jobbet och gjorde en kund, sen åkte jag till nya jobbet och hade två kunder. Där i mellan var jag förbi extrajobbet och sa hej och tog en kaffe som jag drack på vägen till nya jobbet.
Rörigt? Nä inte alls haha.
image276

Effektiv som man e dricker man kaffe på språng :-)


Det känns verkligen bra på mitt nya jobb. Skönt att va tillbaks i gamla hemkvarter! Skönt oxå att va mer egen och kunna bestämma mer själv. Det är ju det man vill, bestämma själv is the shit lixom.
Gjorde bla ett Nytt set med Fransk manikyr på en nygammal kund idag:
image277

Ja nä det var väl allt jag hade att tillägga för tillfället. Tack å hej.

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2008-03-12 21:14:44

Gud så fina naglar !

Postat av: maria

Publicerad 2008-03-12 21:28:59

Aa faktikst. Så skönt med sol och värme :)

Postat av: Barbamorsan

Publicerad 2008-03-13 11:40:11

Ja det låter rörigt, men du verkar ju trivas och det är ju bra! =) Jag vill ha sådana naglar.....nästan en liten glittrig pärla på eller så hade varit kul för en Barbamorsa som gillar när det glittrar lite =)

Postat av: Buggis

Publicerad 2008-03-13 17:09:14

Ta kaffet i en take away mugg nästa gång.
Ps. glöm inte...

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-03-13 21:42:20

Hmm, om jag sparar ut mina naglar lite så kanske jag kan komma till dig på lite härlig manikyr och kanske skaffa fin fransk manikyr på egna naglar :) Är ju såå fint och du är ju så duktig på sånt!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela